Business Intelligence – “dla opornych”
Masz wątpliwości czy rzeczywiście potrzebujesz BI?
Pewnie tak było do wczoraj, ale czas to zmienić.
Dołącz do osób, które oszczędzają, w inteligentny sposób
korzystając z INTELLECT Business Intelligence.
Masz wątpliwości czy rzeczywiście potrzebujesz BI?
Pewnie tak było do wczoraj, ale czas to zmienić.
Dołącz do osób, które oszczędzają, w inteligentny sposób
korzystając z INTELLECT Business Intelligence.
Pamiętaj, Business Intelligence (BI) to coś więcej niż narzędzie wspierające decyzje biznesowe.
Ze względu na poprawę technologii i sposoby wdrażania, BI ma teraz możliwość przekształcania całych organizacji. Menadżerowie, którzy z powodzeniem wykorzystują narzędzia BI do usprawnienia procesów biznesowych osiągają o wiele większe sukcesy, niż korzystając z podstawowych narzędzi do raportowania.
Głównym celem Business Intelligence (BI) w biznesie jest wsparcie kadry kierowniczej firm, menedżerów biznesowych i innych pracowników operacyjnych podejmowania lepszych i bardziej świadomych decyzji biznesowych. Firmy wykorzystują również BI do redukcji kosztów, identyfikowania nowych możliwości biznesowych i wykrycia nieefektywnych procesów biznesowych, które są potrzebne do ponownej inżynierii.
Business Intelligence (BI) odnosi się do narzędzi, technologii, aplikacji i praktyk używanych do gromadzenia, integracji, analizy i prezentowania surowych danych w celu stworzenia wnikliwych i czytelnych informacji biznesowych. BI jako dyscyplina i jako proces oparty na technologii składa się z kilku powiązanych działań, w tym:
Ponieważ już wiesz, jaki jest cel Business Intelligence w firmie, warto zadać sobie pytanie, jakie są jego główne zalety. Potencjalnymi zaletami programów Business Intelligence są:
Narzędziami Business Intelligence są głównie systemy wspomagania decyzji (DSS) zorientowane na dane. BI jest czasem używane zamiennie z narzędziami do raportowania i zapytań oraz wykonawczymi systemami informacyjnymi. Dzięki tym narzędziom ludzie biznesu mogą zacząć analizować same dane, a nie czekać, aż IT uruchomi złożone raporty. Ten dostęp do informacji pomaga użytkownikom podejmować decyzje biznesowe.